Warunki rekrutacji
Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025, semestr letni trwa!
Zapraszamy!
Rekrutacja odbywa się w internetowym systemie IRK:
https://rekrutacja.sggw.edu.pl/pl/
Po zakwalifikowaniu się na studia (informację otrzymują Państwo w IRK) dostarczyć do dziekanatu:
- Ankietę osobową (pobraną z IRK)
- Odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą kandydat składa oryginał dyplomu oraz jego tłumaczenie na język polski potwierdzony przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
- Jedno zdjęcie w formacie legitymacyjnym
Dokumenty należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą.
Miejsce składania dokumentów:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 159
02-776 Warszawa
Wydział Rolnictwa i Ekologii, b.37 p.0/10
mgr Bogumiła Szymańska, te. 22 59 325 15; e-mail: bogumila_szymanska@sggw.edu.pl@sggw.edu.pl
Czas trwania studiów: 2 semestry; zajęcia rozpoczynają się w semestrze zimowym (październik) lub letnim (luty/marzec)
Zasady naboru: według kolejności zgłoszeń
Termin zgłoszeń: w ciągu całego roku
Liczba miejsc: 50 (zajęcia rozpoczynają się gdy liczba zgłoszonych kandydatów wynosi nie mniej niż 45 osób)
Opłata: 1900 zł za semestr (całkowity koszt 3800 zł)
Proponowana jest opłata w systemie ratalnym: 2 raty po 1000 zł w pierwszym semestrze oraz 2 raty po 900 zł w drugim semestrze.
Szczegółowy terminarz wnoszenia opłat podany jest w umowie o świadczenie usług edukacyjnych. Wpłaty za studia należy dokonywać na konto:
Bank Polska Kasa Opieki SA, Oddział w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
71 1240 6003 1111 0000 4943 8060
Przy dokonywaniu wpłat należy w tytule wpłaty wpisać KOD KSIĘGOWY STUDIÓW, który jest przypisany do poszczególnych edycji. KOD STUDIÓW jest podany w umowie o świadczenie usług edukacyjnych.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie. W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe. ”