Plany zajęć
Instrukcja do usług Microsoft 365 (MS Teams, Outlook, OneDrive)
WRiE SSP_studenci_01.10.2021 – Moje SGGW – instrukcja
Edycja 44 zajęcia od marca 2025
Opłatę za studia należy przesłać na rachunek bankowy nr: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060. Wpłacając opłatę należy podać dane: imię i nazwisko słuchacza, którego wpłata dotyczy, a w tytule wpłaty kod księgowy studiów podyplomowych edycji 44 (507-10-010100-X00301-99) Za datę wniesienia opłaty uważa się datę zaksięgowania wpłaconej kwoty na koncie bankowym Uczelni.
Na wniosek Słuchacza (druk do pobrania: (https://wrie.sggw.edu.pl/wydzial-rolnictwa-i-ekologii/studia-na-wydziale/rolnictwo-dla-absolwentow-nierolniczych-studiow-wyzszych/dokumenty-do-pobrania/) Uczelnia wystawia fakturę na zasadach wynikających z przepisów podatkowych. (kontakt: malgorzta_bednarczyk@sggw.edu.pl)
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie. W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe. ”
Dziekanat studiów podyplomowych edycji 44: mgr Bogumiła Szymańska, tel. 22 59 325 15; e-mail: bogumila_szymanska@sggw.edu.pl
Harmonogram zjazdów w roku akademickim 2024/2025, semestr letni:
- 8.03.2025r. Inauguracja i pierwsze wykłady
- 22-23.03.2025r.
- 5-6.04.2025r.
- 26-27.04.2025r.
- 10-11.05.2025r.
- 24.05.2025r. ćwiczenia terenowe Skierniewice 8.30-17.10 Stacja Doświadczalna Instytutu Rolnictwa SGGW – Skierniewice, ul Sobieskiego 10
- 25.05.2025r. ćwiczenia terenowe 8.30-17.10 Rolniczy Zakład Doświadczalny Żelazna SGGW, Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra
- 7.06.2025r. ćwiczenia terenowe Wilanów 8.30-17.10 Pole Doświadczalne INO „Wilanów”, Warszawa Z. Vogla 44
- 8.06.2025r. ćwiczenia terenowe Obory 8.30-17.10 Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory SGGW, Obory 8, 05-520 Konstancin-Jeziorna
Harmonogram zjazdów w roku akademickim 2025/2026, semestr zimowy:
- 4-5.10.2025r.
- 18-19.10.2025r.
- 15-16.11.2025r.
- 29-30.2025r.
- 13-14.12.2025r.
- 10-11.01.2026r.
- 24-25.01.2026r.
Termin złożenia pracy dyplomowej: 7.02.2026r.
Egzamin: 21.02.2026r.
8.03.2025 r. b.37, Aula III, 3 piętro
9.00-11.30
- Inauguracja-wprowadzenie w program studiów.
- Rolnictwo polskie XX i XXI wieku. prof. dr hab. Zdzisław Wyszyński
12.00-15.05 Odnawialne źródła energii w gospodarstwie rolniczym i uprawa roślin energetycznych, prof. dr hab. Zdzisław Wyszyński
22.03.2025r. (sobota) b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-11.45 Gospodarka nawozowa, część I, dr hab. Tomasz Sosulski, prof. SGGW
12.15-15.30 Podstawy gleboznawstwa rolniczego, część I, dr inż. Wojciech Kwasowski
23.03.2025r. (niedziela) b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
Uwaga: zmiana w planie zajęć
8.30-13.25 Uprawa roli i roślin, część I, dr hab. Irena Suwara, prof. SGGW13.55-17.10 Podstawy gleboznawstwa rolniczego, część II, dr inż. Wojciech Kwasowski8.30-11.45 Gospodarka nawozowa, część II, dr hab. Tomasz Sosulski, prof. SGGW
12.15-15.30 Podstawy gleboznawstwa rolniczego, część II, dr inż. Wojciech Kwasowski
5.04.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-13.25 Uprawa roli i roślin, część I, dr hab. Irena Suwara, prof. SGGW
13.55-16.20 Podstawy gleboznawstwa rolniczego, (ćwiczenia) dr inż. Wojciech Kwasowski
6.04.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-12.35 Technologie produkcji roślin rolniczych – rośliny energetyczne, prof. dr hab. Zdzisław Wyszyński
13.05-16.20 Podstawy fizjologii i żywienia zwierząt gospodarskich, część I, dr hab. Andrzej Łozicki, prof. SGGW
26.04.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-12.35 Ogrodnictwo, cz. I, dr hab. Tomasz Krupa
13.05-17.10 Ogrodnictwo, cz. II, dr hab. Tomasz Krupa
27.04.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-10.55 Zasady chowu zwierząt gospodarskich – drób, prof. dr hab. Jan Niemiec
11.00-13.25 Zasady chowu zwierząt gospodarskich- trzoda chlewna, prof. dr hab. Anna Rekiel
13.55-16.20 Zasady chowu zwierząt gospodarskich- chów bydła, dr hab. Marcin Gołębiewski, prof. SGGW
10.05.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-13.25 Łąkarstwo, dr inż. Grażyna Mastalerczuk
13.55-16.20 ćwiczenia stacjonarne Podstawy gleboznawstwa rolniczego, dla osób wpisanych na listę u dr Wojciecha Kwasowskiego
11.05.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-13.25 Uprawa roli i roślin, część II, dr hab. Irena Suwara, prof. SGGW
13.55-17.10 Podstawy fizjologii i żywienia zwierząt gospodarskich, część II, dr hab. Andrzej Łozicki, prof. SGGW
4.10.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-11.45 Podstawy kontroli fitosanitarnej, mgr Julia Wikalińska
12.15-16.20 Rachunkowość rolna, dr Tomasz Kondraszuk
5.10.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-12.35 Podstawy prawa i prawo rolne, część I, mgr Jerzy Owczarek
13.05-16.20 Podstawy kontroli weterynaryjnej , dr Jan Wiśniewski
18.10.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-12.35 Rozwój obszarów wiejskich, cz. I, mgr Marek Krysztoforski
13.05-17.10 Podstawy prawa i prawo rolne, część I, mgr Jerzy Owczarek cz. II
19.10.2025r. b. 37. Aula 3 (stacjonarnie)/MS Teams (online)
8.30-12.35 Podstawy produkcji i obrotu materiałem siewnym, dr Aleksandra Orzeszko-Rywka
13.05-17.10 Organizacja gospodarstw rolnych, dr hab. Andrzej Parzonko, prof. SGGW
TERMINARZ ZALICZEŃ
Moduł 1 –
18.10.2025r. godz. 15.50-16.2019.10.2025r. 12.05-12.35Moduł 2 – 5.04.2025r. godz. 15.50-16.20
Moduł 3 – 4.10.2025r. godz. 11.15-11.45
Moduł 4 –
Moduł 5 –
Moduł 6 – 7.06.2025r. (podczas ćwiczeń terenowych)
Moduł 7 –
Moduł 8 –
Moduł 9 –
Edycja 45 A stacjonarna
GRUPA STACJONARNA 45 A
Opłatę za studia należy przesłać na rachunek bankowy nr: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060. Wpłacając opłatę należy podać dane umożliwiające prawidłowe zaksięgowanie należności, w tym: imię i nazwisko wpłacającego i słuchacza, którego wpłata dotyczy, a w tytule wpłaty kod księgowy studiów podyplomowych edycji 45 A (507-10-010100-Y00171-99), nazwę studiów podyplomowych. Za datę wniesienia opłaty uważa się datę zaksięgowania wpłaconej kwoty na koncie bankowym Uczelni.
Na wniosek Słuchacza (druk do pobrania: (https://wrie.sggw.edu.pl/wydzial-rolnictwa-i-ekologii/studia-na-wydziale/rolnictwo-dla-absolwentow-nierolniczych-studiow-wyzszych/dokumenty-do-pobrania/) Uczelnia wystawia fakturę na zasadach wynikających z przepisów podatkowych.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie. W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe. ”
Kontakt:
inż. Hanna Majcher
tel. 22 59 32501;Harmonogram zjazdów
- 11-12.10.2025r.
- 25-26.10.2025r.
- 08-09.11.2025r.
- 22-23.11.2025r.
- 06-07.12.2025r.
- 17-18.01.2026r.
- 31.01-01.02.2026r.
Plan zajęć
- 25.10.2025r. bud. 37, Aula I
8.30-11.45 Gospodarka nawozowa, część I, dr hab. Tomasz Sosulski, prof. SGGW
12.15-15.30 Gospodarka nawozowa, część II, dr hab. Tomasz Sosulski, prof. SGGW- 26.10.2025r. bud. 37, Aula I
8.30-13.25 Uprawa roli i roślin, część I, dr hab. Irena Suwara, prof. SGGW
13.55-17.10 Podstawy kontroli weterynaryjnej – dr Jan Wiśniewski
Edycja 45 B stacjonarna
GRUPA STACJONARNA 45 B
Opłatę za studia należy przesłać na rachunek bankowy nr: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060. Wpłacając opłatę należy podać dane umożliwiające prawidłowe zaksięgowanie należności, w tym: imię i nazwisko wpłacającego i słuchacza, którego wpłata dotyczy, a w tytule wpłaty kod księgowy studiów podyplomowych edycji 45 B (507-10-010100-Y00172-99), nazwę studiów podyplomowych. Za datę wniesienia opłaty uważa się datę zaksięgowania wpłaconej kwoty na koncie bankowym Uczelni.
Na wniosek Słuchacza (druk do pobrania: (https://wrie.sggw.edu.pl/wydzial-rolnictwa-i-ekologii/studia-na-wydziale/rolnictwo-dla-absolwentow-nierolniczych-studiow-wyzszych/dokumenty-do-pobrania/) Uczelnia wystawia fakturę na zasadach wynikających z przepisów podatkowych.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie. W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe. ”
Kontakt:
mgr Bogumiła Szymańska
tel. 22 59 32515; mail: bogumila_szymanska@sggw.edu.plHarmonogram zjazdów
- 11-12.10.2025r.
- 15-16.11.2025r.
- 29-30.11.2025r.
- 13-14.12.2025r.
- 10-11.01.2026r.
- 24.25-01.2026r.
- 7-8.02.2026r.
Plan zajęć ( niebawem zostanie udostępniony)
Edycja 45 C zdalna
GRUPA ZDALNA 45 C
Opłatę za studia należy przesłać na rachunek bankowy nr: 71 1240 6003 1111 0000 4943 8060. Wpłacając opłatę należy podać dane umożliwiające prawidłowe zaksięgowanie należności, w tym: imię i nazwisko wpłacającego i słuchacza, którego wpłata dotyczy, a w tytule wpłaty kod księgowy studiów podyplomowych edycji 45 C (507-10-010100-Y00173-99), nazwę studiów podyplomowych. Za datę wniesienia opłaty uważa się datę zaksięgowania wpłaconej kwoty na koncie bankowym Uczelni.
Na wniosek Słuchacza (druk do pobrania: (https://wrie.sggw.edu.pl/wydzial-rolnictwa-i-ekologii/studia-na-wydziale/rolnictwo-dla-absolwentow-nierolniczych-studiow-wyzszych/dokumenty-do-pobrania/) Uczelnia wystawia fakturę na zasadach wynikających z przepisów podatkowych.
Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osobą fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie. W przypadku, gdy Nabywcą jest firma Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe. ”
Kontakt:
mgr Bogumiła Szymańska,
tel. 22 59 32515;Harmonogram zjazdów
I zjazd 11-12.10.2025r.
- 18-19.10.2025r.
- 15-16.11.2025r.
- 29-30.11.2025r.
- 13-14.12.2025r.
- 10-11.01.2026r.
- 24-25.01.2026r
Semestr zimowy
- 18.10.2025r. (zajęcia online MsTeams)
8.30-13.25 Uprawa roli i roślin, część I, dr hab. Irena Suwara, prof. SGGW
13.55-17.10 Podstawy gleboznawstwa rolniczego, cz.I, dr Wojciech Kwasowski
- 19. 10.2025r. (zajęcia online MsTeams)
8.30-13.25 Uprawa roli i roślin, część II, dr hab. Irena Suwara, prof. SGGW
13.55-17.10 Podstawy gleboznawstwa rolniczego, cz. II, dr Wojciech Kwasowski
